2007-07-21

Hackergochi

Хэрэв та миний энэ бичлэгийг http://planet.limnux.org-р уншиж байгаа бол аль хэдийнэ анзаарсан байх. Тиймээ би Hackergochi-той болчихсон. Хаха. Нээлттэй эхийн ихэнх блогчид Planet дээр өөрийн зургийг тавьдаг бөгөөд түүнийг нь Hackergochi гэж нэрлэдэг. Харин Planet нь олон хүний блогийг нэг газраас унших боломжийг олгосон програм хангамж бас програм. SysAdmin Summit 2006 дээр Үнэнбаттай авахуулсан зургаа янзлаад хийчихлээ. Миний hackergochi таалагдаж байна уу? Гэхдээ жаахан засах юм байх шиг байна, дараа завтай болж байгаад тухтай үзнээ.

Дээрээс л Hackergochi-той болъёо гэж бодоод л байсан юм, гэвч яаж хийх учраа олохгүй байж байгаад өчигдөр Andreas гээд мундаг залуугаар сайн гэгч нь заалгаж авлаа. Үнэндээ би дизайн тал дээрээ тааруухан, бас нээлттэй эхийн GIMP гээд програм дээр хийх гэж оролдоод бүтэлгүйтэж байсан юм. Хүмүүсээ бүгдээрээ Planet дээрээ Hackergochi-той болъёо, би зааж өгөхөд бэлэн байна. Бас 3 хүнд хийж өгч болох юм шүү. Аан нээрээ Planet дээр Hackergochi оруулахын тулд над руу шидэх ёстой гэдгийг санаарай, бас өндөр нь 100, өргөн нь 80 байвал сайн.

No comments: