2006-06-28

GUADEC - Core day 2

Өнөөдөр бас их сайхан өдөр байсан, гэхдээ нэг зүйлийг эс тооцвол. Миний холын хараа -0.75 байсан гэхдээ одоо -1 болчоод байх шиг байна, гэтэл би өнөөдөр орой шилээ унагаад хагалчихлаа. Үнэндээ шилгүйгээр сүртэй холыг харахгүй ч гэсэн юм хараад байж болдог, гэвч компьютер дээр юм хийхэд үнэхээр хэрэгтэй байдаг юм. :D

O'Reilly-нх энд лангуу нээж ном зарсан, харин худалдагч нь надад нэг ном үнэгүй өгөхөөр амалсны дагуу нэг ном сонгуулж өгсөн. Ямар ном авсан гэж бодож байна? Өчигдөр орой би зарим залуустай ярилцаад Mono: Developer's notebook гэдэг ном авахаар болсон. Хэрэв чи өмнө нь код бичиж байсан, том биш байж болно, тэгээд C# бас Mono сурах гэж байгаа бол үүнээс илүү ном үгүй гэсэн. Үзсэн, сонгосон, авсан.

Miguel de Icaza-тай танилцаж түүнээс гарын үсгийг нь номон дээрээ авсан. Тэр үнэхээр дажгүй, эр хүчтэй залуу байна лээ, тиймдээ ч тэр Mono-г өдий зэрэгт хүргэсэн байх. Энд ирээд маш олон, үнэхээр маш олон хүнтэй танилцаж, сонирхолтой зүйлсийг ярьж, маш их зүйл сурч байна. Үнэхээр нээлттэй эхийн ертөнцийг мэдэрч байна.

Nokia-н залуус Nokia N770 гэдэг төхөөрөмж бүтээж байна. Үнэхээр гайхалтай төхөөрөмж. Гэхдээ гар утас биш шүү. Тэгээд үүндээ нээлттэй эхийн програм хангамжийг ашиглаж байна, үүнийхээ зэрэгцээ маш их зүйлийг эргүүлж өгч байгаа. Maemo гэдэг цогц програм хангамжийг GTK, GNOME ашиглан бүтээж байгаа юм байна, яагаад GNOME-г сонгосон нь их урт түүх байна лээ.

Харих дөхөж байна даа. Маргааш Core хаалт болно, дараа нь хоёр хоногийн хөтөлбөр байгаа боловч би нэгд нь л оролцно. Монголоо санаад ч байгаа юм шиг, эндээс үнэхээр гоё санаануудыг авч байна, очоод хэрэгжүүлэхийг хичээнэ. Мэдээж таныг надад тусалж, надтай хамтарч ажиллана гэдэгт найдаж байна шүү :).

ЭХ ОРОН МИНЬ ДУУДАЖ БАЙНА

No comments: